WE WSPÓŁZAWODNICTWIE

We współzawodnictwie o zainteresowanie spo­łeczne szczególnie znikome szanse mają nowe pro­dukty i usługi. Ale podczas gdy najbardziej uzdol­nieni obywatele kraju badają każdy zakamarek ludzkiej psychiki, by się przekonać, czy można bę­dzie tam zaszczepić chęć posiadania jakiegoś sprze­dażnego produktu, nic podobnego nie działa na rzecz niesprzedażnych usług państwa. W istocie, podczas gdy uważamy za rzecz naturalną kulty­wowanie nowych prywatnych potrzeb, bylibyśmy mocno zgorszeni widząc, że stosuje się to do usług publicznych. Uczony, inżynier albo pracownik reklamy poświęcający czas nowemu karburatorowi, preparatowi do czyszczenia czy środkowi depilującemu, których braku ogół nie dostrzega i nie odczuje dopóty, dopóki nie zrodzi go kampania reklamowa, jest jednym z cenionych członków na­szego społeczeństwa.

Witaj na mojej stronie. Portal tworzę z pasji, bardzo lubię promować idę poszerzani wiedzy, dlatego postanowiłem założyć tego bloga. Mam nadzieję, że zainteresują Cię moje wpisy. Zapraszam do czytania!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)